سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کریس رونالدو
جمعه 90/4/17 :: 3:49 عصر ::  نویسنده : abdolla

 

باشگاه رئال مادرید یکی از ثروتمندترین باشگاه های جهان است و تیم فوتبال این باشگاه نیز طرفداران بیشماری در سراسر جهان دارد.

جالب است بدانید دیدن تمرینات تیم فوتبال رئال مادرید در اسپانیا به راحتی امکانپذیر است تنها شرط حضور در تمرین رئال مادرید و بازدید از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید خرید یک ...

 

باشگاه رئال مادرید یکی از ثروتمندترین باشگاه های جهان است و تیم فوتبال این باشگاه نیز طرفداران بیشماری در سراسر جهان دارد.

جالب است بدانید دیدن تمرینات تیم فوتبال رئال مادرید در اسپانیا به راحتی امکانپذیر است تنها شرط حضور در تمرین رئال مادرید و بازدید از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید خرید یک بلیت 16 یورویی است( حدود 24 هزار تومان البته اگر هر یورو را 1500 تومان محاسبه کنید.)

البته شما فقط از دور ستاره های اسم و رسم دار این تیم را نخواهید دید و اگر بخواهید می توانید با پرداخت 100 یورو( حدود 150 هزار تومان) با کریس رونالدو یا هر ستاره دیگر این تیم عکس یادگاری بگیرید.
عکس یادگاری شما در کمتر از 10دقیقه به شما تحویل می شود.

این تنها یکی از راه های درآمدزایی باشگاه های جهان است.باشگاه هایی که نه تنها هزینه ای بر دوش دولت ها نمی گذارند که با پرداخت مالیات بردرآمد برای کشور و دولت خود نیز درآمدزا هستند.

اما در فوتبال مثلا حرفه آی ایران باشگاه ها فقط هزینه زا هستند شاید بتوان در سال جهاد اقتصادی به درآمدزا بودن فوتبال نیز توجه کرد واز جیب بیت المال کمتر برای فوتبال هزینه کرد.

 

 




موضوع مطلب :
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
صفحات وبلاگ

RSS Feed
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 68854